hoe maak je witte lijn bij het gezicht en de rest van lichaam bij het photoshop?

Zie de bijlage , mooie witte lijntjes over het gezicht en lichaam, ik wil dat soort afbeelding ook maken, maar hoe!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Met het magnetisch lasso de contour volgen, omzetten naar een masker en een dikke lijn er omheen zetten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
magnetisch lasso
+Dat is de naam voor de functie in Photoshop.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Juist dat is de manier +

Andere antwoorden (2)

Je zou er met je penseel langs op kunnen gaan. Of je doet het selecteren en dan krimpen (ik weet niet precies hoe het heet)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat doe je met héél dure countour herkennings software.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Gratis:
https://youtu.be/8DTlrnvD5TY?t=80
HeerVoldemort
5 jaar geleden
- van mij. Het kan met Photoshop en daar wordt om gevraagd.