Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn mac met macsierra 10.12.6start steeds automatisch word en excel op. Hoe kan ik dat uitzetten?

Heb al gezocht op internet. In systeemvoorkeuren/gebruikersgroepen komt excel en word niet voor. Bij favorieten staat open na inloggen niet aangevinkt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staat bij het opnieuw opstarten of afsluiten het selectievakje "Open vensters opnieuw wanneer u zich weer aanmeldt" ingeschakeld.
____________
Anders helpt dit misschien:
Start de computer op in de veilige modus (Houd de Shift-toets ingedrukt om in de Veilige modus te zetten).
Klik op Word als deze in het "Dock" verschijnt.
Wanneer het contextmenu verschijnt, klik je op Opties en schakel je "Openen bij inloggen" uit.
Zie uitgebreid:
https://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macoffice2011-macexcel/stopping-word-excel-and-ppt-from-opening/545568ad-c5a5-47f5-85a6-ff380776db98?auth=1
Kijk of dat helpt.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 01 november 2018 12:45: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding