Waar of hoe kan je een professioneel logo laten maken?

Ik wil voor me pagina's waar ik met name beats op zet een simpel maar mooi logo. Zeg maar een logo met verschillende formaten en achtergrondkleuren voor donkere en lichte doeleinden.
En soms filmpjes.

Waar kan je dit laten maken of via welke manier? Ikzelf ben niet zo handig met photoshop enz , en wil het daarom ook liever niet zelf doen.

Alvast bedankt

crispy
5 jaar geleden
Hoe groot is je budget? Als je iets wil laten maken, dan zal je ervoor moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kijk eens op Fiverr.com
Allemaal zelfstandigen voor elk type werk. Wel engelstalig
andyka
5 jaar geleden
Heel erg bedankt, budget is geen probleem verder omdat ik het niet dringend nodig heb kan er altijd wat voor opzijleggen.

Antwoorden (1)

fiverr :
daar doen mensen van alles en ook logo's.

de link staat hier onder :