Is het mogelijk om vanaf 1 google account geld te storten naar een ander google account?

Het gaat om google play kaart tegoed

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

U kunt in sommige landen via e-mail geschenken van Google Play Muziek-abonnementen en Google Play Books sturen. We noemen deze 'digitale geschenken'. In veel landen kunt u ook fysieke Google Play-cadeaubonnen kopen en geven .

Als u een digitaal geschenk wilt verzenden, moet uw ontvanger zijn geregistreerd voor Google Play in hetzelfde land als u. Momenteel kunt u geen andere digitale inhoud als cadeau verzenden of digitale inhoud naar een andere account lenen. U kunt apps en digitale inhoud delen met uw gezin als u Google Play Family Library gebruikt .

Als u een cadeau heeft, kunt u een cadeaubon of promotiecode verzilveren voor instructies over het gebruik ervan.