Met welke knoppen zet ik mijn kleur op de computer aan en uit?

nou ik drukte per ongeluk ergens op mijn toetsenboord een knop of meerdere in waardoor ik geen kleur meer heb.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op je monitor zitten knopjes waarmee je de kleur en het licht kunt regelen.
Bij mij 4 knopjes en rechts daarvan een lampje (groen = monitor aan). Met de 3 andere knopjes moet je gaan stoeien. Het kost de eerste keer een beetje zoeken, maar al snel weet je het wel. Teveel licht/fel kan en ook meer of minder felle kleuren.
Succes @Guy.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Als, zoals de vrager vermeldt, het euvel is ontstaan door een toetsencombinatie op het toetsenbord, dan kan je dat niet verhelpen met de instellingen van de monitor. Als de PC als zwart-wit beeld naar de monitor verstuurt kan de monitor daar geen kleur meer in aanbrengen.
Met de toetscombinatie Window - CTRL - C zet je je kleurfilter aan of uit. Dit is hoogstwaarschijnlijk de oorzaak. Je kunt ook bij je instellingen even zoeken op Kleurfilter.
Plaatje bij antwoord
bamibal
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Plus kende het niet eens. Weer wat geleerd.