Hoe maak je een download in een map met iets in die map?

Ik wil graag een download maken met bijv. de mapnaam: test en erin een bat en txt bestand zetten. Echter weet ik niet hoe ik zo'n download maak.
Ik bedoel niet een bestand in een map zetten maar er een download van maken.

Weet iemand hoe je dat maakt en of/hoe je dat doet met cmd/bat? Of heeft iemand een uitlegfilmpje?
ik zal het proberen uit te leggen met een voorbeeld:
ik ga naar de minecraft site --> daar download ik een map/zip met daarin documenten die de game gebruikt om te functioneren.

Mijn vraag is: hoe maak ik zo'n download

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Weet iemand hoe je dat maakt en of/hoe je dat doet met cmd/bat? Of heeft iemand een uitlegfilmpje"
Dan moet je eerst uitleggen wat je wil, want wat je nu schrijft is zo warrig dat ik niet snap wat je nou precies wil.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik zal het proberen uit te leggen met een voorbeeld:
ik ga naar de minecraft site --> daar download ik een map/zip met daarin documenten die de game gebruikt om te functioneren. Mijn vraag is: hoe maak ik zo'n download
TurfGraver
5 jaar geleden
Plaats gemaaktie zip (zoals hier omschreven) op de webserver en een link op je website naar naar deze zip. Of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan ook proberen om er een .exe bestand te maken
TurfGraver
5 jaar geleden
Met welk doel Stanmaccer?

Antwoorden (1)

Ik begrijp nu uit je verhaal dat wat je van internet kunt downloaden als zip bestand nu ook zelf wil maken, hiervoor maak je de gewenste map aan, gooi daar vervolgens alle gewenste bestanden in, klik met je rechtermuis op die mapnaam en selecteer 'zenden naar' -> gecomprimeerde map maken. Hierna krijg je een dialoogje hoe dat zip bestand dan moet heten en waar deze dan moet worden neergezet, en Windows pakt vervolgens alles voor je in.