Heeft iemand ervaring met gamefame.nl en is het wel betrouwbaar ik vind namelijk geen reviews?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wettelijk is vastgelegd dat potentiële klanten steeds moeten weten met welk bedrijf ze aan het communiceren zijn. Elk bedrijf is daarom verplicht om zijn BTW- en KVK-nummer op de website te vermelden. Daarnaast is het bij wet verplicht om naast het e-mailadres ook een alternatieve mogelijkheid aan te bieden die “snel, rechtstreekse en effectief” is. Hierbij wordt niet nadrukkelijk een telefoonnummer genoemd, live-chat zou ook kunnen. Een telefoonnummer, BTW- en KVK-nummer ontbreken op de site. Dat geeft een dubieuze indruk. Gamefame.nl is nog maar drie weken geregistreerd. Je zou eerst een half jaartje kunnen wachten tot er reviews verschenen zijn die aangeven hoe betrouwbaar de site is.

Deze site is NIET betrouwbaar. Levering besteld en het komt maar niet aan, op de site staat 2 werkdagen.. niet dus. Gemaild met deze (mensen) reageren wel, tot dat ik vraag om een telefoonnummer of een adres waar ik het kan ophalen.. Daarna reageren ze niet meer en zeggen ze dat ze het geld terug zouden storten maar dit duurt inmiddels ook al 2 weken..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100