Kun je een ps4 disc ook downloaden op de ps4?

Ik heb een ps4 disc (ARK) en die wil ik downloaden op mijn ps4 (zodat ik dus niet steeds meer de disc eruit en erin hoef te doen) en dat ik dan ook mijn disc kan verkopen/uitlenen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Alleen spellen die je aanschaft via de SonyStore komen volledig op de interne harddisk. Als je de disc zo uit kon lenen of verder verkopen maar wél door kon spelen, dan zouden die handige Japannertjes hun verdienmodel in rook zien op gaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oké bedankt