Waarom werkt volledig scherm niet volledig op 3 monitor?

als ik op volledig scherm klik zie ik de beeld alleen op middelste monitor en twee andere monitoren zijn zwart !!?
grafische kaart: Navidia GeForce GTX 1050 2G
windows 10 home - 3x full HD monitoren 1920x1080
ik wil dus op 3xmonitoren tegelijk full HD video's afspelen met een groot gestretched beeld 5760x1080

1.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Meer info gaarne.
Welk besturingssysteem
welke monitoren (resoluties)
Wat werkt wel? Meer verhaal=meer kans op hulpvol antwoord of reactie.
marjolein55
5 jaar geleden
Meestal heb je een splitter (verdeler) witte stekkertje dat achter in je pc moet nodig om alle monitoren te kunnen verbinden en zo ook het volledige scherm te krijgen
LeonardN
5 jaar geleden
Aan een splitter heb je niks. Daarmee verdubbel je het beeld en heb je een kopie van het scherm.
Ritsuka
5 jaar geleden
Het spel moet het wel ondersteunen
LeonardN
5 jaar geleden
Wie zegt dat het over een spel gaat? Als dat het geval is, is dat echt een gebrek in de vraag.
koraal19
5 jaar geleden
@LeonardN, alles werkt wel
koraal19
5 jaar geleden
@Ristuka, volledig scherm om video's te kijken
LeonardN
5 jaar geleden
Dat meldt je gewoon even niet in je vraag. Maar goed, we zijn er bijna: Welke speler? Youtube of andere webspeler? VLC? WMP?
koraal19
5 jaar geleden
@LeonardN, bij allemaal
LeonardN
5 jaar geleden
Zijn alle monitoren direct op je GPU aangesloten, en met welke kabels/aansluitingen?
koraal19
5 jaar geleden
@LeonardN,direct op video kaart >2x HDMI , 1xDVI
LeonardN
5 jaar geleden
Nieuwste driver al gedownload van de Nvidia site?
koraal19
5 jaar geleden
@LeonardN,alle nieuwste, afgelopen woensdag
LeonardN
5 jaar geleden
Was het probleem daarvoor ook al? Of is je setup nieuw?
koraal19
5 jaar geleden
@LeonardN, vanaf het begin al
LeonardN
5 jaar geleden
Dan heb je nu voldoende informatie om een goede vraag te stellen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor de duidelijkheid, je wil op 3 monitoren tegelijk full HD afspelen? Als één groot gestretched video van 5760x1080?
LeonardN
5 jaar geleden
Ik denk dat de vrager beeld wil blijven behouden op de andere twee schermen terwijl de video op het scherm full screen gaat waarop deze draait (en niet op de middelste). Maar idd das nog een goede vraag.
koraal19
5 jaar geleden
@Buurmannetje, ja precies
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik denk dat je VLC in de 16:3 aspect moet zetten i.p.v. 16:9 Zie het filmpje: https://youtu.be/bWD1mPgLjTQ
LeonardN
5 jaar geleden
Oh? Heb je dan een video die zo wijd is? Of wil je hem helemaal kapot stretchen?
TurfGraver
5 jaar geleden
Ha ha haa, gweldig dit. :D
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik denk dat je beter even de vraag opnieuw kunt stellen, met alle info ineens er bij. Want zo is het erg lastig te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
" Ik denk dat je beter even de vraag opnieuw kunt stellen, met alle info ineens er bij. Want zo is het erg lastig te beantwoorden."
Welnee, uitleg in het filmpje en andere tuts op Youtube geven prima weer wat het probleem is. Je moet niet kiezen voor 'independent' of 'mirrored' maar voor ' stretched across all screens' en dan VLC op 16:3 aspect zetten.
koraal19
5 jaar geleden
hoe kan deze vraag verwijderen om dan opnieuw stellen?
LeonardN
5 jaar geleden
"ik wil dus op 3xmonitoren tegelijk full HD video's afspelen met een groot gestretched beeld 5760x1080" Dat is raar. Ik zie niet in waarom iemand dat zou willen. Snap je wel dat dan alles uit verhouding raakt?? http://www.overclock.net/forum/69-nvidia/1330706-how-spread-video-across-3-monitors.html VLC wallpaper methode. Waarom werkt volledig scherm niet volledig op 3 monitor?

Antwoorden (1)

Omdat geen enkele speler verwacht dat iemand dat wil. De speler zal of zwarte balken links/rechts geven en alsnog de video content op het middelste beeld vertonen, OF je zal enorm gestretched beeld krijgen. Dat nog afgezien van het feit dat je beeld opgesplitst wordt door de monitoren. Niemand wil dat dus bijna. Niemand zou dat ook verwachten dat dat zo zou werken. Als je dat wel wil zal je trucs toe moeten passen of instellingen moeten veranderen.
---
Die instellingen zullen per speler gevonden moeten worden. Of je zal je OS moeten laten denken dat je schermen eigenlijk 1 scherm is (weet niet of dat kan).
Toegevoegd op 29 april 2018 07:21: tekst