Waarom kan ik geen beeld zien als ik via mijn iPad stream naar mijn TV?

Als ik naar Netflix, Canal Digital of ander programma ga op mijn iPad en dit wil zien op mijn TV (met Mirascreen) dan ben ik wel verbonden maar zie geen beelden maar alleen geluid. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik gebruik mijn iPad of iPhone.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Mogelijk kan je het onderstaande proberen, laat maar weten of het heeft gewerkt.
1. Probeer eens een andere HDMI kabel en een andere HDMI poort.
2. Kijk of de instellingen kloppen
3. Reset het apparaatje
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee JRM... heeft jammer genoeg niets opgelost
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=ObjXNx_4y_E Mocht het niet werken zou ik als ik jou was terug gaan naar de winkel mocht je nog garantie hebben.