Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn document openen die op het bureau blad staat?

Ik heb een word document op mijn bureau blad staan die ik wil openen door er op te dubbelklikken Maar nu krijg ik een foutmelding .Fout bij het verzenden v.d. opdracht naar het programma. Het werkte altijd goed en nu opeens niet meer. Als ik rechts klik en openen met doe krijg ik de zelfde melding maar niet als ik libreoffice Calc selecteer. Na de melding opent word wel maar er komt geen document.Maar als ik dan in word naar openen ga staat het document er wel. Ik klik er op en opent het wel.Vreemd. Met exel bestand het zelfde.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
922

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er is ergens iets fout gegaan met opslaan. Open het document door eerst het programma te openen en dan pas het document. Sla het document opnieuw op. Waarschijnlijk is het probleem dan verholpen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Ik heb dit probleem hier ook meegemaakt, maar na een verse herinstallatie werkte alles weer. Dus mijn aanrader: office opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding