Hoe kan het dat mijn moeder op haar telefoon dingen opzoekt en dat ik ze dan in mijn zoekbalk heb?

Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn moeder iets op haar telefoon op Google opzoekt en dat ik dan die zoekopdrachten in mijn telefoon heb staan wij hebben verder allebei een eigen account en nu vraag ik mij af hoe dat kan

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dus hij kan dat alleen maar doen als ik bij mijn moeder thuis zit? want dan zit ik inderdaad op haar wi-fi.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Dus hij kan dat alleen maar doen als ik bij mijn moeder thuis zit?"
Nee, voor altijd nu. Het is zoiets als dat je een glazen vaas laat vallen op een stenen vloer en deze nooit meer in de oorspronkelijke staat krijgt, of dat je een moord ongedaan maakt. De link is gelegd en dat blijft zolang jullie als familieleden contact blijven houden in het digitale domein, hoe precies de ranking geïndexeerd en geïnterpreteerd wordt door Google nergens uit de doeken en is één van de bedrijfsgeheimen.

Het beste antwoord

Hoewel jullie ieder een eigen account hebben, delen jullie ook iets gemeenschappelijks, en dat is een component waar ook Google naar kijkt, naast dat hij de geografische data koppelt aan jullie wifi access point zodat iemand anders z’n locatie iets preciezer kan bepalen door het SSID met de coördinaten te verbinden maakt Google ook kunstmatig intelligente verbindingen, hij heeft uit jullie gemeenschappelijke wifi toegangspunt en eventuele mail & berichten kunnen herleiden dat jullie bewoners of anderszins gerelateerd zijn aan elkaar. Ik heb een Google Home, en die koppelt op een griezelige wijze data aan elkaar, ik ben het inmiddels gewend. Maar Google Home kan uit de context opmaken wie er iets vraagt. Een klein voorbeeldje(voor de goede orde mijn vrouw en ik hebben ook ieder een eigen Google account) Als ik aan Google home vraag wat het verkeer naar het werk doet, dan krijg ik zus en zoveel vertraging te horen. Als ik dan vraag: Wat is het file leed voor mijn vrouw dan krijg ik de verkeersdrukte voor de route van mijn vrouw terwijl hij niet weet wie mijn vrouw is, maar doordat Google mail & messages die wij naar elkaar hebben geschreven dit met de gemeenschappelijke wifi koppelt komt hij automatisch achter de identiteit van mijn partner. Zoiets is ook bij jou aan de hand zij het op een iets kleinere en minder intrigerende schaal.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel.