Is een Nintendo Switch ook geschikt voor 20+?

Ik wil graag deze console aanschaven, maar ik ben bang voor het feit dat ik er te oud voor ben. Dus ik wil graag weten of ouderen hier ook op kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.8K
Ritsuka
6 jaar geleden
Waarom zou je boven een bepaalde leeftijd niet meer kunnen gamen?
LeonardN
6 jaar geleden
Het ligt er meer aan wat voor type spellen je wil spelen. PS4/XBox One hebben in de regel wat meer "volwassen" content zoals COD en Battlefield of spellen als Witcher 3. Waar Nintendo consoles meer games hebben als Mario.
dudemeister
6 jaar geleden
haha tuurlijk
ik zie elke dag een gast in de treen - schat hem zo 35-40
altijd op het perron waar die uitstapt rond hj nog even zijn spelletje af op zijn spierwiite Nintendo DS
je moet er gewoon poep aan hebben
ps moi : 50+ en heb ook alle shit die er te koop is voorhanden
en die games op de Swictch zijn vet
Zelda vooral

Antwoorden (4)

Tuurlijk is het geschikt voor 20 plus er zijn voor nintendo switch ook 19 plus spellen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Spelletjes spelen is van alle leeftijden. Ik ben 40+ en ik zit nog zeker 3x per week met mijn zoontje Cars 3 op de PS4 te spelen, is supergeestig!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan op elke leeftijd op een Nintendo Switch spelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wij zijn 30+ en vermaken ons er prima mee. Onze vrienden ook, zelfde leeftijd. Ik vind juist de spellen van nintendo switch die wij nu hebben, Zelda breath of the wild en Mario Odessey absoluut geen geschikte spellen voor kinderen. Vooral zelda is echt volwassen en beide spellen zijn enorm uitgebreid en uitdagend. Beste aankoop die we konden doen, geld is het absoluut waard.