Hoe krijg je de Youtube reclames weg?

Sinds de nieuwe versie van Youtube, komt er steeds een reclame gedurende het hele filmpje in beeld. Deze reclame betreft dan ook enkele trefwoorden die ook in de titel staan. Ik kan de reclame niet sluiten, en Adblock voor Chrome werkt niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? De reclame verschijnt onderaan in het midden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Gebruik de browser Firefox en installeer vanuit de hele lijst aan extra's AdBlock Plus.
Dan zie je bijna nergens nog advertenties en al zeker niet op Youtube.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog even de weg naar AdBlock Plus: rechter kant van je scherm zie je een menu knop, daar klik je op en je gaat naar extenties en vervolgens klik je links in het scherm op "Add-ons verkrijgen" Daar zoeken naar de extensie AdBlock Plus.
6 jaar geleden
Misschien krijg je de reclames wel weg met de speciale extensie Adblock for Youtube:
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-for-youtube/cmedhionkhpnakcndndgjdbohmhepckk?hl=nl

Het kan zijn dat je een onnodige extensie gebruikt om Youtube video's te bekijken. Adblockers negeren deze extensies. Verwijderen kan helpen:
Type chrome://apps in de adresbalk.
Verwijder deze app.

Soms blijkt verwijderen en opnieuw installeren van de adblocker te helpen.

Daarnaast zou je kunnen proberen of de adblocker Ublock Origin wel werkt:
https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm?hl=nl
SimonV