Kun je bij de messenger app het soort meldingen die je krijgt instellen?

Sinds een poos krijg je bij messenger ook de melding als je bv met iemand vrienden bent geworden op Facebook. Ik vind dat heel vervelend, dat je EN in Facebook die melding krijgt EN in messenger ook. Hoe zet ik dat soort meldingen in messenger uit?
Zelfs als ik messenger delete krijg ik die melding via Facebook pb berichten.
Dat is dubbelop in 2 apps dezelfde melding.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op iphone Ga je naar instellingen > melding > Facebook/Messenger > zet je notificaties uit.

Op Android Instellingen > Applicatie manager > Facebook > Notificaties.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag, min.
Ik vraag niet om alle notificaties uit te zetten maar gedeeltelijk. Soorten meldingen. Alle meldingen uitzetten is eenvoudig en niet wat ik bedoel.