hoe kan ik DemoViewer van mijn macbook verwijderen?

Het is een soort pop-up dat elke keer verschijnt als ik 5 minuten lang mijn laptop niet aan raak. Ik vind het erg vervelend en ben echt al heel erg lang op zoek naar een oplossing. Ik kan het bestand zelf niet vinden en dus ook niet weggooien. Hopelijk weet iemand hier raad mee.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Misschien helpt dit (laatste antwoord): http://community.avid.com/forums/t/97015.aspx
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
yesss!!!! bedankt!! Ik ben er eindelijk van af!
SimonV
6 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is.
Ik heb de oplossing als antwoord geplaatst.

Het beste antwoord

Verwijder de map /Library/Apple_Demo.
Dit gaat niet vanzelf, omdat de lopende DemoViewer service dit blokkeert.
Met Onyx lukt het wel. Het is een handig gratis programma om een Mac-systeem te onderhouden en te optimaliseren. Zo is het voorzien van tools om caches te legen en permissies te repareren.
https://www.titanium-software.fr/en/onyx.html
SimonV