Waarom kan ik mijn E tickets niet afdrukken?

Van ticketmaster.com heb ik e tickets betaald en toegezonden gekregen op mijn email als pdf bestand. De tickets krijg ik wel te zien. Maar het lukt me niet om ze af te drukken

4.1K
Amadea
6 jaar geleden
Je zult eerst moeten vertellen wat je doet. Staat de printer wel aan? Wij kunnen met wat je aan informatie geeft echt niet raden waarom jij dat niet kan.
jacob46
6 jaar geleden
Printer staat aan. En krijg een melding van...voorbeeld word geladen. Maar ik zie niets

Antwoorden (1)

Je moet het pdf-bestand eerst opslaan in bv de map van je documenten.
Ik print mijn tickets nooit uit. Bij inchecken laat ik mijn email zien die ik in mijn mobieltje heb gedownload.