Hoe stel ik goed mijn tweede monitor in?

Ik heb sinds kort van een laptopscherm een losse monitor gemaakt. (dmv een controller board)
Deze werkt fantastisch. Alleen..

Als ik een spel doe, bijvoorbeeld Football Manager en ik heb deze op mijn eerste scherm staan kan ik niet op de andere monitor.
Als ik met de muis richting het andere scherm ga is er niks aan de hand. Tot ik de muisklik doe om bijvoorbeeld op internet wat te zoeken.

Dan gaat mijn eerste scherm de game minimaliseren. Kan ik iets er aan doen dat dit gewoon blijft staan en ik in een game oid mijn andere scherm kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je hebt in sommige games de mogelijkheid om "Windowed Borderless" aan te vinken onder video instellingen. Dit zorgt ervoor dat het scherm full screen aan blijft staan.