Ik heb koffie laten vallen over een barcode op een ticket, bijna de helft is niet meer leesbaar werkt deze nu nog?

Toegevoegd na 35 seconden:
Bijna de helft van het barcode is weggevaagd en onleesbaar wat nu?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Foto maken?!?
Antoni
6 jaar geleden
Een digitaal ticket kan je meestal opnieuw printen, soms moet dat via je account bij de website van de organisatie waar je het hebt gekocht. Anders staat de ticket misschien nog in je e-mail? Opnieuw printen dus, zo raad ik je aan, voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Email al verwijderd uit mijn mailbox maar is het mogelijk of echt niet om het nog te gebruiken?
Antoni
6 jaar geleden
Misschien staat er een cijfercode bij die als back-up te gebruiken is door de controleurs, maar zekerheid kan ik niet geven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgende keer die email niet meer weggooien. zoals nu maak je het wel heel moeilijk voor jezelf. Als je het ticket gebruikt hebt is het vroeg genoeg om die email te deleten! Er zijn waarschijnlijk wel onbelangrijker emails die je kunt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zit je email niet in de prullenbak?

Antwoorden (1)

Beste,
Een barcode heeft meestal de verticale strepen met daaronder getallen, die strepen zijn niks anders dan vormen die een scanner herkent als diezelfde getallen.
Is alleen de streepjescode aangetast of ook de getallen daaronder?
Misschien kun je een foto uploaden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Dat gaat hij gezien zijn andere vraag "Ik heb een foto van mijn festival ticket op internet gezet kunnen nu mensen met het ordernummer mijn ticket gebruiken?" http://www.startpagina.nl/v/hobbys/vraag/619252/foto-festival-ticket-internet-gezet echt niet doen!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt, lastige kwestie.