"Undisclosed-recipients" Inhoud is niet meer te zien (e-mails niet te openen), hoe kan ik dit oplossen? wattedoen?

Probleem: ik (yahoo) verstuur een e-mail en ontvang antwoord (hotmail). Ene in mapJ en andere in mapX niet veel later open ik eerst de ontvangen en vervolgens de verstuurde, bij beide staat [no subject] en bij from/to :
undisclosed-recipients. Niets meer te lezen, blanco. Hoe open ik de e-mail of herstel ik de inhoud. Andere (recente) e-mail geprobeerd, ook niet meer te openen, een oude (paar maanden geleden) wel te openen! Waar ligt dit aan, wattedoen? en ook heel belangrijk, hoe te voorkomen de volgende keer?

Is wel eerder iets over gevraagd/beantwoord, maar niet hetzelfde, lijkt het. Ook kan ik sinds kort BCC niet meer gebruiken, weet niet waarom. Ik vul in: aan, cc, bcc en subject, 3 x een naam/e-mail adres en onderwerp.

http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/vraag/170258/stuur-mail-undisclosed-recipients-meerdere

Graag uitleg aan een 4-jarige , snap hier echt heel weinig van , geen technische termen ... hou 't simpel voor me s.v.p.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoe dit komt is nu niet meer zomaar te zeggen omdat ik nu lees dat alles nu wel weer in te lezen is. Daarom denk ik dat de kans is groot is dat je hier niet achterkomt... Door alleen al een hapering (time-out) in de mailserver (van Yahoo in dit geval) kan' er tijdelijk niets gesorteerd en/of bijgewerkt worden in de mappen her en der. Ook door webmail te openen en sluiten kan er kort een 'mapstructuur veranderen of licht beschadigd raken en zich later herstellen na weer inloggen. Zolang niemand je volledige inlogcodes kent en ook belang heeft bij lezen van je mails + ook nog wil zien aan wie deze nog meer geadresseerd waren, lijkt mij dit het meest waarschijnlijk :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100