Welke bestanden staan in INetcache van windows?

Bij toeval kwam ik hierin op mijn pc. Ik zag wat namen staan die ik zelf niet heb bezocht of aangeklikt. Ik ben een ontzettende leek, daarom mijn vraag. Wat staat hierin precies? Zijn dit bezochte site? En hoe kan ik deze openen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Daar staan tijdelijke bestanden van Internet Explorer in, zoals afbeeldingen, HTML-pagina's en script-bestanden van bezochte sites.
Je kunt ze dus indien gewenst verwijderen.
SimonV