Welke videokaart past het best bij mijn PC?

Hallo allemaal,

Ik ga over een paar maanden een video kaart kopen. Ik ben al een tijdje aan het kijken maar ik heb er niet heel veel verstand van. Dit zijn mijn specs:

Processor: AMD FM2 A8-7600 Quad Core 3,1GHz

Koeling: Cooler Master Hyper 103

Moederbord: Asus A68HM-Plus

Geheugen: Crucial 8GB DDR3-1600

Harde schijf: 275GB SSD Crucial MX300

Voeding: 550 Watt Corsair

Ik weet dat ik niet een al te beste PC heb maar daarom wil ik een video kaart aanschaffen

Alvast bedankt voor de hulp!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi, Je kunt elke videokaart erbij zetten zonder problemen, maar om voor jou de beste videokaart te kiezen moet je kijken naar wat je ermee wil en wat je budget is. Will je gamen of ben je misschien grafisch ontwerper? Dat zijn wel dingen die verschil maken. Als je wil gamen, kijk dan eens naar de specs van de game, Hierin wordt aangegeven welke hardware je minimaal nodig hebt om een game te laten draaien. Groet, Ray-mind Toegevoegd na 56 seconden: PS. die PC is zo slecht nog niet :)

Ik heb zelf voor gamen een msi AMD RX480 4GB. Ben er zelf wel blij mee, want ik heb ook niet een geweldige pc. Maar iig hij draait GTA V en BattleField 4 makkelijk. Mijn specs zijn I5 4460 en 8gb ram

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100