nieuwe laptop hp verkeerd opgestart,verkeerd toetsenbord geselecteerd en daardoor indicatienummer wifi verkeerd ingetikt.... iemand n oplossing?

Ik krijg dus n blauw scherm..Hij vraagt wachtwoord maar ik vermoed...Door dat ene voorgaand gevraagde wifi nummer verkeerd te hebben ingedrukt
..dat de laptop niet verder wil....ik zou helemaal opnieuw willen beginnen maar ik vind geen mogelijkheid om terug te keren naar het begin....

Weet jij het antwoord?

/2500

Schakel de computer uit en wacht minstens vijf seconden terwijl de computer volledig is uitgeschakeld. Schakel de computer in en druk herhaaldelijk op de toets F11 (ongeveer elke seconde) totdat het laadscherm van Windows wordt weergegeven. Als een taalkeuzescherm wordt geopend, selecteert u de taal die u wilt gebruiken om verder te gaan. Selecteer in het scherm Toetsenbordindeling kiezen de toetsenbordindeling die bij uw toetsenbordtype past. Afbeelding : Toetsenbordindeling kiezen Scherm Toetsenbordindeling kiezen Selecteer Problemen oplossen in het scherm Een optie selecteren. Afbeelding : Een optie selecteren Scherm Een optie selecteren met Problemen oplossen geselecteerd Klik in het scherm Problemen oplossen op Geavanceerde opties . Afbeelding : Problemen oplossen Scherm Problemen oplossen met Geavanceerde opties geselecteerd Hier kan je kiezen om de laptop weer naar fabrieksinstellingen te zetten daarna kan je de laptop weer goed instellen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100