nieuwe laptop hp verkeerd opgestart,verkeerd toetsenbord geselecteerd en daardoor indicatienummer wifi verkeerd ingetikt.... iemand n oplossing?

Ik krijg dus n blauw scherm..Hij vraagt wachtwoord maar ik vermoed...Door dat ene voorgaand gevraagde wifi nummer verkeerd te hebben ingedrukt
..dat de laptop niet verder wil....ik zou helemaal opnieuw willen beginnen maar ik vind geen mogelijkheid om terug te keren naar het begin....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je het verkeerde wachtwoord voor je wifi hebt ingetypt, dan krijg je geen blauw scherm. Dat heeft toch echt een andere oorzaak.

Antwoorden (1)

Schakel de computer uit en wacht minstens vijf seconden terwijl de computer volledig is uitgeschakeld.
Schakel de computer in en druk herhaaldelijk op de toets F11 (ongeveer elke seconde) totdat het laadscherm van Windows wordt weergegeven.
Als een taalkeuzescherm wordt geopend, selecteert u de taal die u wilt gebruiken om verder te gaan.
Selecteer in het scherm Toetsenbordindeling kiezen de toetsenbordindeling die bij uw toetsenbordtype past.
Afbeelding : Toetsenbordindeling kiezen
Scherm Toetsenbordindeling kiezen
Selecteer Problemen oplossen in het scherm Een optie selecteren.
Afbeelding : Een optie selecteren
Scherm Een optie selecteren met Problemen oplossen geselecteerd
Klik in het scherm Problemen oplossen op Geavanceerde opties .
Afbeelding : Problemen oplossen
Scherm Problemen oplossen met Geavanceerde opties geselecteerd
Hier kan je kiezen om de laptop weer naar fabrieksinstellingen te zetten daarna
kan je de laptop weer goed instellen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Link ?en over welk systeem gaat dit? F11 leidt niet bij elk systeem tot wat jij zegt