Oude computer gaat niet meer aan, hoe los ik dit op?

Geeft een groen licht op de voeding en Moederbord. Maar zodra ik met een metalen voorwerp bij de PW_SWTCH (Die knopjes onder in het moederbord) gebeurt er niks. Heb al een andere voeding geprobeert maar niks. De computer heeft een half jaar stil gestaan, en zat helemaal onder de stof dus heb voorzichtig met luchtdruk schoon gemaakt. Weet zeker dat ik de kabels goed zitten. Het is een oude zelfbouw met een Asus LGA 775 Socket en een Intel Dual Core (denk ik, want ik kom niet in de Bios). heb met 1 Ram stick geprobeert, ook zonder videokaart... Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Weet zeker dat de kabels goed zitten*

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
En wat voor moederbord is het?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
asus p5vo2-mx
TurfGraver
7 jaar geleden
4 pin atx ook aangesloten?
TurfGraver
7 jaar geleden
Chasis jumper er nog wel is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
jep

Antwoorden (1)

Heb eenzelfde soort probleem gehad. Probleem bleek zeldzaam: een kapotte processor...je zou kunnen proberen een andere processoro p het moederbord te klikken.