Mijn mac bar verdwijnd niet bij schermvullen in VLC, hoe op te lossen?

De dock blijft in beeld. Normaal verdwijnt deze als ik VLC in schermvullend doe. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

CMD+TAB naar een ander programma, en kom dan via CMD+TAB weer terug naar VLC terwijl deze schermvullend was... dat zou het moeten oplossen(of liever gezegd er omheen werken)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik cmd en tab doe staat vlc er niet tussen. Het icoontje staat, als hij geopend is ook niet in de dock bar..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Huh? Da's raar...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan is VLC gestopt of je blijkt toch een ander programma te gebruiken. Wat er in het dock staat bepaal jezelf. Programma's die je niet in het dock hebt komen er wel in als je ze start, maar verdwijnen weer als je het stopt. Nog een reden om te constateren dat VLC niet draait.
Herstart je Mac eens en start dan VLC. Zorg ervoor dat je dock in beeld blijft zodat je beter kunt zien of er iets geks gebeurt.
Welke versie van VLC trouwens? Huidige versie is 2.2.4
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Toch gelukt, bedankt!