Wat is een goed moederbord rond de 60 80 euro?

Hoi,
ik ben een pc bij elkaar aan het stellen alleen weet ik niet welk moederbord ik moet kopen.
ik wil eigenlijk niet al te veel uitgeven aan een moederbord.
Er moet wel PCI expres 3.0 x16 op anders past de videokaart er niet op (gtx 1050 ti 4gb).
ik weet niet zoveel over de wattage maar ik wil eigenlijk een 550 corsair voeding. als processor een intel i5 7600k.
Alvast bedankt.

Mvg Lockro

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Informeer eens bij een shop waar PC's op maat worden gebouwd / samengesteld. Die weten, i.t.t. dozenschuivers of merkfanaten, o.h.a. welke componenten de beste prijs / prestatie verhouding hebben en betrouwbaar zijn.