Wat is een geschikte app voor het bijhouden van klantenkaarten?

Voor mijn nagelstudio houdt ik papieren klantenkaarten bij. Ik zou dit graag op mijn android telefoon gaan doen. Wat is hier een geschikte app voor?

Gegevens die er op de kaart moeten zijn naam, adres en nog wat andere velden.
Ook moet er plaats zijn voor notities.
Als er ook een foto bij kan zou helemaal mooi zijn.

Vervolgens moet het mogelijk zijn om een kaart op te vragen door bv de naam van de klant in te voeren.

Het zou mooi zijn als ik hetzelfde bestand ook via mijn laptop kan bijwerken.

Wie o wie kan er zoiets vinden?

1.1K
tinus1969
7 jaar geleden
Je kunt hier nietz zomaar een willekeurige app voor nemen. Je bent bezig met het verwerken van privacygevoelige persoonsgegevens; dus je moet je gegevensbeveiliging op orde hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt altijd een Excel sheet maken met standard velden. Deze kan je vervolgens op de android telefoon ook openen en bewerken. Als het niet lukt, de bestanden mailen naar je eigen mail en die openen op de telefoon/laptop.
dudemeister
7 jaar geleden
Bbuiten dat het zou kunnen is dit idd wel privacy gevoelig ik zou eerst maar eens kijken hoe dit juridisch zit., of moet de klant net als bij Feestboek jouw algemene voorwaarden van 134 A4 pagina's accepteren.
Als er iets voorvalt kan je goed mis zitten. Daarnaast wat is het praktisch nut dat je alle gegevens op je tel heb.
De naam van de klant in jouw Android tel moet volstaan daar kun toch het eea bijhouden in die app.

Antwoorden (1)

excel op je android zetten werkt goed