Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke mac moet ik kiezen?

ik wil een mac book kopen. Alleen er zijn zoveel keuzes (pro, air,normaal retina etc.) ik wil de macbook gaan gebruiken voor school dus word, powerpoint, imovie etc. Ook wil ik hem gaan gebruiken voor social media zoals Facebook en email. welke mac moet ik kiezen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
931

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De pro is dan overkill.... Ik denk dat de macbook of macbook air (wordt vervangen door de kleine versie vd 'pro) goed is voor jouw wensen. Retina is net zoals bij mobiele telefoons een trend is, een hogere resolutie scherm. Ook de 'normale' schermen zullen allemaal vervangen worden worden door retina-versies. De Air is denk ik ook prijstechnisch aan te bevelen maar als je het apparaat voor de 'show' aanschaft, weet dat de air binnenkort verleden tijd is....
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Ik zou hiervoor geen Apple Macbook aanschaffen, je loopt op school groter risico op diefstal en beschadiging dan waar dan ook. Daarnaast is een Mac wel een vrij serieuze laptop met een serieus prijskaartje. Je zit ook nog eens met de software die je gaat draaien, mijn ervaring is dat je vanuit school alleen windows-based software zult krijgen en je jezelf in allerlei bochten moet wringen om het op jouw dure macbook te laten werken. Koop een goedkope, lichte ultrabook en verkoop 'm door wanneer je hem zat ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding