Kun je, en zo ja waar kun je tips of klachten door geven over bugs en klachten over het nieuwe IOS 10 van Apple?

Er zijn nog vele vervelende bugs. Ook vervelende veranderingen die ios echt langzamer laten werken. Bv in de email, je kunt nu niet meer in je spambox alle mails tegelijk aanklikken maar alleen 1 voor 1 als je ze wil wissen. Duurt dus eeuwen.
Bv toetsenbord met typen, normaal als je een getal of leesteken had getypt en je typt de spatie in dan ging t toetsenbord automatisch weer naar de letter-toetsenbord toe. Nu doet ie dat zelf niet meer en moet je dus zelf wisselen van toetsenbord steeds. Is er een site waar je dit soort irritaties kunt melden? Kijk, of ze er wat mee doen is 2 natuurlijk..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bugs kun je hier doorgeven: https://bugreport.apple.com/