Google Drive is een clouddienst. Dus alles wat jij daar naartoe uploadt wordt opgeslagen op de servers van Google, en dus niet op je mobiel.

Je telefoon heeft dus ook geen map met je bestanden van Google Drive, want dat staat immers niet op je mobiel.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wel als je kiest dat je het ook op je apparaat wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar dan wordt het met encryptie opgeslagen, dus daar heb je niets aan.
Je antwoord klopt wel, vind ik.