Hoe komen e-mails IN je prullenbak (en verdwijnen dan)? (zie uitleg)

Mijn vraag is eerder : hoe komen ze IN de prullenbak? Ik bewaar alles in mappen, per categorie of persoon of bedrijf. Dan kan er toch nooit iets in de prullenbak terecht komen, laat staan verdwijnen? Hoe zit dat? deze vraag n.a.v. een eerdere vraag:
http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/internet/sociale-media/vraag/604378/mails-verdwijnen-prullenbak

Graag ......simpele.....taal, geen technische termen svp!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
Wat voor emails komen er in je prullenbak dan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ritsuka, ging om een eerdere vraag... dat e-mails in de prullenbak verdwijnen... zie link.
TurfGraver
7 jaar geleden
Als je je prullenbak niet automatisch laat opruimen dan zL dat een verzamelbak worden (net als mappen).
Ritsuka
7 jaar geleden
het ligt aan de instellingen van je mailprogramma of en wanneer dingen uit de prullenbak echt verdwijnen. Ik heb het ingesteld op na een week.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Jodokus52 Je hebt zijn vraag niet goed begrepen. Zijn mails komen niet zomaar de prullenbak in, dat doet hij zelf. Echter daarna zijn de mails direct verdwenen. Vrager verwachte ze dus nog uit zijn prullenbak te kunnen halen. Ze verdwijnen uit zijn prullenbak, ze komen er niet zomaar in.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze komen er dus enkel in als je ze er zelf in doet. Daarna zal een instelling ervoor zorgen hoe snel ze eruit gaan. -direct
-na x aantal dagen
-nooit (tot zelf legen prullenbak)

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staan je anti-spam instelling zo dat spam automatisch in je prullenbak gaat, en daarna dus automatisch wordt weggegooid. Als je spam in een aparte map komt voor 'ongewenste reclame' kan het ook zijn dat dit na een x aantal dagen naar de prullenbak gaat en weer een x aantal dagen later uit de prullenbak gegooid wordt.
Zo voorkom je dat je op een gegeven moment miljoen spamberichten hebt 'bewaard' of die map telkens zelf moet leeggooien. Er zit dan nog wel tijd tussen waarin je eventueel kunt controleren of een mail niet per ongeluk bij de spam is gekomen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, ik heb spam en die check ik omdat er ook onbekende e-mails / afzenders in terecht komen. Ik gooi ongewenst, spam of niet, meteen in de prullenbak, maar e-mails laat je of staan , voor later , of in een map. Begrijp niet hoe iemand verbaasd kon zijn omdat de e-mail uit de prullenbak verdween? Daarom mijn vraag.
Inekez1
7 jaar geleden
Als jij ongewenste mails in je prullenbak gooit, dan is dat dus hoe ze IN jouw prullenbak komen. Afhankelijk van de instellingen worden ze direct, na een dag, na een week, na een maand, na een jaar, of nooit uit je prullenbak gegooid. De prullenbak is 'eigendom' van je mailprogramma. De instellingen wat er met spam en met gelezen-berichten gebeurt kun je instellen per profider. De spam via mijn google-account wordt anders verwerkt dan de spam die op mijn online-account komt.
ronron1212
7 jaar geleden
De prullenbak wordt niet door de provider leeg gegooid of je moet dat zo instellen.