Wat is de beste webcam software?

Ik ben een youtuber en ik heb veel moeite met het vinden van een gratise (of niet te dure) webcamsoftware. Heeft iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

OBS (OpenBroadcastSoftware) is wel een goede oplossing.
Het is gratis en er zijn veel mogelijkheden.
Je zou hierin gewoon je webcam kunnen opnemen.
Wat ook wel fijn hieraan is, is dat het zowel voor Windows, als macOS en Linux beschikbaar is. Als ik jou was, zou ik wel voor de classic editie kiezen, omdat de meeste tutorials wel hiervoor gemaakt zijn en het makkelijker te gebruiken is (vind ik).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die heb ik geprobeerd, maar de videos haperen heel erg.