Kan je plexiglas polijsten?

Zelf heb ik een game pc met een windows frame erin. Wat van plexiglas is. Alleen zelf weet ik niet hoe.. zitten er allemaal kleine krasjes op (Misschien door verkeerde doek te gebruiken). Nou heb ik gehoord en op internet gelezen dat je zulke krasjes wel weg kan halen door het te polijsten met een doek met polijst pasta. Nou is de vraag werkt dit ook echt en welke pasta moet je nou ongeveer hebben?

Hier onder een paar foto's alleen op de foto's is het niet goed te zien.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja plexiglas kun je heel goed polijsten. Gebruik brasso(koperpoets) en wat microvezel doekjes... Het werkt niet zoals je verwacht bij het poetsen van koper(inwrijven, wachten, en uitpoetsen) maar je moet door blijven poetsen, en als het stroef gaat weer wat brasso toevoegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
+ koperpoets werkt prima
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ik ga het uitproberen. Ik zal het resultaat melden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het werkt perfect!