Beeld van mijn laptop was omgekeerd. Opgelost :Cntrl+Alt + pijltje. Beeld op grote monitor, gekoppeld aan laptop, is nog gedraaid. Hoe los ik dat op?

Het beeldscherm van mijn laptop is dus weer normaal, maar de grote aangekoppelde monitor, waar ik normaal op werk, is nog steeds "op zijn kant". Hoe kan ik dat ook verhelpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Als je 2e monitor een kopie is, zou het niet meer zo moeten zijn.
Als de 2e monitor een extensie is, 2e bureablad actief maken en hetzelfde trucje uithalen.
Thecis
7 jaar geleden
Je kan via Windows bij monitor setup het beeld veranderen. Nu weet ik alleen hoe dat moet bij Windows 10 en dat is bij instellingen via het start menu