Hoe zet ik een avi bestand om voor cd-r?

Ik heb een aflevering in avi bestand en ik wil hem graag op een cd-r branden zodat ik hem op de tv kan kijken. Maar ik welk formaat moet ik hem zetten zodat die afspeelt op de tv?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal is mp4 afspeelbaar op een moderne tv. Als dat niet werkt kun je een klassieke schijf branden met video-ts en audio-ts. Die doen het altijd.