Hoe krijg ik deze berichten weg op Facebook?

Zie ineenkeer allemaal vage berichten. Ik klik nooit op zoiets oid

https://www.mupload.nl/img/uljvjt1imzecw.png

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt bij een bericht in kwestie je muis houden op het kleine pijltje rechtsboven het bericht, als je daar op klikt zoek je naar de optie 'alles verbergen van ...'
Als je dit doet zie je dergelijke berichten van die site/app niet meer in je newsfeed.

Ik zou nog wel even de vriend in kwestie die dit post waarschuwen, mogelijk post hij dit niet bewust en is het een soort virus waar hij/zij last van heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de afbeelding die je post is het het tekstbericht waarin staat 'haha coole app' . Daar zie je al het icoontje staan. omgekeerd 'dakje' ( ^ ) is het meer.

Mocht je op de tablet zitten, dan kun je gewoon met je vinger daarop tikken en dezelfde actie uitvoeren.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is overgens oo mij eigen profiel.