Waarom kan ik 4 netflix accounts aanmaken op een standard abbo ?

Ik zit nog in de proefmaand , misschien dat ? En als ik 4 accounts heb gemaakt verdwijnen er dan 2 ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit : 5 profielen kunnen er gemaakt worden .

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je hebt het over profielen in je toevoeging. Het klopt dat je meerdere profielen aan kunt maken, dit is bedoeld voor leden van het gezin/huishouden. Zo heeft iedereeen zijn eigen favorieten lijst en suggesties voor films en series.
Stel dat de ene persoon vooral van horror houdt, en de ander van comedyfilms. Dan krijg je niet ineens hele rare suggesties die niet bij je smaak passen, omdat je je eigen profiel kunt gebruiken als je iets kijkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meerdere accounts aanmaken (aparte inlog met ander emailadres en wachtwoord) kan ook, dit is een truc die mensen wel eens gebruiken om meerdere keren de gratis proefmaand te kunnen gebruiken.
Maar dit telt als misbruik, en Netflix blokkeert nog wel eens mensen, ze kunnen dit zien aan IP adres.
Mocht je dit bedoelen, dat is niet aan te raden om te doen.
Ritsuka