Waar worden berichten gearchiveerd in outlook?

als ik op archiveren klik verdwijn het bericht en ik kan ze nergens terug te vinden, ik heb zelf geen map voor archiveren ingesteld, daar om deze vraag.

1.1K
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je dan het voormalige Hotmail?
koraal19
7 jaar geleden
@Amadea,
ja

Antwoorden (1)

Ze staan dan niet meer in Outlook maar in een bestand op jouw apparaat dat de naam "archive.pst" draagt. Dat bestand vind je waarschijnlijk terug in de map Documenten\Outlook-bestanden.
Amadea
7 jaar geleden
koraal19
7 jaar geleden
kan steeds niets vinden, ik heb gezocht naar:
.pst
archive.pst
Documenten\Outlook-bestanden
Outlook/archive
Hotmail/aechive