Kun je de mensen die ik volg allemaal zien bij een ander persoon op instagram?

Als je op instagram naar een ander profiel gaat, kan er eventueel staan: gevolgd door Henk en Piet en nog 6 anderen. Kan je erachter komen wie die 6 anderen zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (1)

Je kan op volgers klikken en dan zie je zijn of haar volgers staan, naast iedere naam staat +volgen of volgend in het groen. Alle groene vakjes zijn 'gemeenschappelijke volgers'