Waarom loopt ODIN vast?

Hallo allemaal, mijn telefoon viel eergisteren zomaar uit waarna hij in een bootloop kwam. Ik heb de batterij eruit gehaald en geprobeerd om hem in recovery mode te krijgen, dit lukte niet dus ik heb hem in download modus (Odin mode) gezet, ik heb de stock ROM voor mijn telefoon gedownload en geprobeerd om die via Odin op mijn telefoon te krijgen. maar Odin loopt steeds vast bij Initialzation. Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen

Mijn telefoon
Samsung Galaxy S4 mini GT-i9195

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Probeer eens om de juiste driver te installeren: http://samsungusbdriver.com/download/samsung-driver-v1-5-60-0.

Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, lukt ook niet hij blijft vastlopen op Initialzation.