Ik heb vorige week een site bezocht. Hoe vind ik die nu terug?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
In je geschiedenis?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Snap ik, maar ik weet niet hoe bij mijn geschiedenis te komen. Ben redelijk digibeet (die bestaan er ook nog!)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je kan meestal via ctrl h er wel komen, anders via instellingen (in de browser) en dan geschiedenis aanklikken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hé bedankt, konijn!
Hier was ik naar op zoek, maar kon de juiste combinatie niet vinden. Zet je reactie even bij antwoorden, dan kan ik het aangeven als beste antwoord!

Antwoorden (1)

Kijk in je webgeschiedenis