mijn harde schijf is kapot, kan ik de data nog terughalen?

De harde schijf van mijn MacBook Pro 2011 is kapot. Bij een officiële Apple reseller geven ze aan dat ze de data niet terug kunnen halen. Er staan toch redelijk belangrijke dingen op en ik wil graag alle mogelijkheden bekijken om toch dese date terug te halen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

hangt er van af; is slechts de naald kapot, dan kun je hem naar een data recovery center heen brengen en halen ze je data er af. is echt het schijfje gebarsten, dan vrees ik dat er niet meer veel te redden valt
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alleen de chip kan ook kapot zijn.