Facebook; als je elkaar eerder verwijderd hebt als vriend, kun je dan ooit nog bevriend worden?

Voorbeeld: de een stuurt de ander een vriendschapsverzoek, dit wordt geweigerd. Later worden ze bevriend . Nog later komt er ruzie en verwijderd de ander de eerste. Zoals dat wel vaker kan gaan, het komt weer goed en de vraag is nu of ze nog wel bevriend kunnen raken ... bij Facebook - .

Dat zou niet meer kunnen , elkaar ontvriendt hebben [geweigerd/verwijderd] , kun je toch niet meer terugdraaien bij Facbook?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6K
Ritsuka
8 jaar geleden
Zolang je niet blokkeerd kan dit gewoon

Antwoorden (2)

Ja, dit kan wel. Je kunt elkaar net zo vaak toevoegen en verwijderen als je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt het wel terugdraaien, alleen moet de een dan weer een verzoek sturen en de ander moet dat opnieuw accepteren. Het is dus niet zo dat je het verwijderde vriendschapsverzoek met 1 knop 'annuleert' en die persoon meteen weer in je vriendenlijst staat.