wat staat er op het onderste hardeschijf gedeelte bij een clean instal op de Imac?

Ik wil mijn Imac clean instal doen voor verkoop.
Ik weet hoe ik dat moet doen,
alleen zie ik nu ook ineens een tweede "harde schijf". -ik denk paritie van mijn orginele hdd-
Wat staat daarop?
Kan ik het wissen?

Zie bijlage voor een voorbeeld. Mijn tekst is dacht ik ietsjes anders maar bijna identhiek.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoals ik het lees de installatiebestanden van OSX. Hiermee kan je een verse installatie doen zonder DVD. Althans dat lijkt het te zijn.

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat je van DVD bent gestart, die DVD heet "TDK LoR TF10 Media" met een partitie "Install OS X El Capitan"
Je installeert op de Interne HD "Apple SSD SM..." met een partitie "Macintosh HD". Je staat op het punt om die laatste te wissen en daarna van een nieuwe installatie te voorzien. Meer is er niet.
Zo is het precies goed, gewoon doorgaan en verder zijn gang laten gaan. Als ie klaar is op laten starten en als het riedeltje voorbij is, kun je op Command-Q drukken. Hij vraagt dan of je hem uit wilt wilt zetten. Kies voor "Ja". De nieuwe gebruiker kan dan met een schone lei beginnen.