Hoe wijzig ik de regelafstand in Thunderbird?

Nu heb ik een grote afstand tussen de regels, nadat ik enter heb gegeven. Vooral als je je NAW gegevens onder elkaar zet, is dit een lelijk gezicht

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
doe eens shift+enter, dan zou het beter moeten gaan.
SimonV
8 jaar geleden
Kies "Opstellen"
Klik op het tekstgebied
Klik op "Invoegen" -> HTML
Voeg deze code in:

Kies Bestand -> Opslaan als -> Sjabloon.
Kies in het vervolg dit sjabloon (staat onder Concepten, bij mij).

Antwoorden (1)

Deze opmaak is ontstaan na een automatische update van Thunderbird.

Wanneer je in Thunderbird zit en nog geen nieuw bericht hebt aangemaakt:
Ga naar OPTIES - OPSTELLEN - haal het vinkje weg bij: bij gebruik van tekstopmaak Alinea creëert de Enter-toets een nieuwe alinea (bijna onderaan het tabblad.

Wanneer je een nieuw bericht hebt aangemaakt:
Ga naar OPMAAK - ALINEA - en zet het puntje bij tekst
of
Boven het tekstgedeelte zie je een button Alinea. ook hier kun je hem op Tekst zetten, maar dat moet je dan iedere keer bij een nieuw bericht doen.