Hoe kan ik mijn NAT-type op 'open' krijgen in Black Ops 3 op de Xbox one?

In Black ops 3 staat mijn NAT-type op 'strict'. In de settings van XboxOne zelf staat de NAT-type de ene keer op 'open' en de andere keer op 'gemiddeld'.

Maak gebruik van een modem & router
Router: Sitecom 300N wireless gigabit router XR

Wat ik tot nu toe heb gedaan in mijn router:
-ik heb een statisch IP aangemaakt voor mijn XB1
-Mijn NAT stond al op aan
-uPnP aangezet (word in BO3 specifiek aangegeven bij problemen bij je NAT)
-DMZ aangezet voor het betreffende statische ip (idem)
-poorten opengezet in: port forwarding (alle poorten en die xbox live gebruikt en specifiek poort 3075 voor BO3)

Ik lees vaker dat port forwarding, uPnP en DMZ samen problemen kunnen opleveren. Ik heb het echter allemaal afzonderlijk geprobeerd zonder succes. Iemand een idee???

Ik heb deze hulppagina nog gevonden:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/networking/nat-error-solution
Bij stap 3 moet ik aangeven of ik een openbaar- of prive ip-adres heb. Dit zou k moeten controleren door naar een website te gaan waar mijn ip adres weergegeven wordt. Deze moet ik vervolgens vergelijken met het WAN-adres in mijn router. Als deze niet hetzelfde zijn heb ik volgens deze tutorial een prive-adres. Ik kan in mij router echter nergens iets vinden over een WAN-adres. Maar het ip-adres dat die website laat zien kan ik ook nergens terugvinden in mijn router. Dus volgens mij heb ik indd een prive-adres. Tot zover wat ik (denk) te weten. Klopt mijn redenatie? En wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zet je xbox in de dmz zone van je modem (niet je router)

Antwoorden (1)

Zet je xbox in de DMZ zone van je modem (niet in de dmz van je router)