Hoe kan ik zang opnemen op de computer?

Ik zou graag met een microfoon en eventueel opname apparatuur via mijn pc liedjes willen opnemen . Hoe pak ik dit het beste aan? Mag wel wat kosten maar geen honderden euros. Bedankt voor de tips vast!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik doe het nu via mijn telefoon. Dus dat is niet echt goede kwaliteit. Dus ook graag iets met wat betere kwaliteit dan een samsung s5

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hier lees je daar alles over:
www.homestudioplugin.nl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Naast een microfoon heb je opname-software nodig. Een simpel voorbeeld hiervan is: http://freesoundrecorder.net/

Antwoorden (1)

Met een microfoon en windows movie maker komt mijn kleindochter altijd een heel eind!

De microfoon kun je in iedere electronicazaak aanschaffen voor enkele tientjes. De documentatie voor Windows® Moviemaker™ zit standaard bij de download. Er zit ook een functie op om de microfoon op te nemen.