weet iemand hoe je met paypal geld pet verdienen?

Ik las laatst ergens dat je met Paypal heel makkelijk geld kon verdienen weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Waar heb je dit gelezen ?
Stond er niet bij hoe dan ?
Ritsuka
8 jaar geleden
Het is gewoon een betaalmethode, zoals iDeal
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet de site jammer genoeg niet meer. Maar je moest iets doen van 1euro aan iemand doneren en dan kom je in een soort lijst op plek 6 v.d 1 en dan doneren mensen aan jou 1 euro de volgende dag ga je 1 plek omhoog enz.
Ritsuka
8 jaar geleden
klinkt als een soort piramide spel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het heet volgens mij iets van sneeuwbal effect

Antwoorden (1)

Met Paypal kun je geen geld verdienen. Net zo goed als je met het hebben van een bankrekening geen geld verdient. Soms heb je Paypal wel nodig om geld te incasseren.
Er zijn websites waarmee je geld kunt verdienen door filmpjes te kijken, reviews te maken, op banners te klikken of formulieren in vullen. Deze websites betalen via Paypal uit.
SimonV