Kun je op Office 365 je mail laten doorsturen naar een ander adres?

Office 365 is de nieuwe schoolmail, maar ik wil de mailtjes die ik hier krijg laten doorsturen naar mijn normale mailadres. Kan dat? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Moet je een regel voor instellen.
Nadat je bent ingelogd, kun je boven in de balk klikken op Instellingen, en dan op Opties.
Daarna selecteer je een van de volgende opties:
-E-mail organiseren > Regels voor Postvak IN > Nieuw nieuw
OF
-E-mail > Automatische verwerking > Regels voor Postvak IN > Nieuw nieuw > Een nieuwe regel maken voor binnenkomende berichten

Typ een naam voor de regel.

Selecteer onder "Wanneer het bericht binnenkomt" de optie "Toepassen op alle berichten."

Selecteer bij "Ga als volgt te werk" de optie "Doorsturen, omleiden of verzenden" > "Bericht omleiden naar."

Voer het gewenste e-mailadres in het vak "Aan" in of kies dit in je lijst met contactpersonen.

Kies OK om je selecties op te slaan en kies OK of Opslaan om de regel te maken.

Zie ook de link voor meer uitleg en illustraties.