Hoe krijg ik de Wi-Fi verbinding weer aan en werken op mijn Lenovo ThinkPad W541?

Mijn Lenovo ThinkPad W541 is afgelopen week gereset naar (voor zover ik weet) de fabrieksinstellingen. Nu kan ik echter de Wi-Fi niet meer aankrijgen, het lijkt wel alsof er geen Wi-Fi aanwezig is. Ik kan nergens een knop voor de Wi-Fi vinden, waar deze voorheen was zaten.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk missen er nu stuurprogramma's op je computer. Dit is software dat de hardware aanstuurt.

Je zou dit op kunnen lossen door hier de stuurprogramma (aka driver) voor je internetkaart te downloaden en installeren: http://support.lenovo.com/nl/nl/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-w-series-laptops/thinkpad-w541
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke moet ik dan pakken bij Onderdeel.
- Netwerken: Draadloos LAN
of
- Netwerken: Draadloos WAN
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Draadloos LAN waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, ik heb zowel de "ThinkPad Wireless LAN Adapter Software" en de "Intel Wireless LAN (11abgn, 11bgn, 11ac)" voor Windows 8.1 (64-bit) gedownload en geinstalleerd (alsof het een programma is). Daarna de computer opnieuw opgestart. Helaas is er niets veranderd
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmmm, dat is jammer, beide proberen kan inderdaad geen kwaad. Heb je toevallig niet via je toetsenbord je WiFi uitgeschakeld? Meestal staat er een knop met een 'mast' van de WiFi. Vaak zit er dan op je toetsenbord een knop 'FN' die je moet inhouden en dan vervolgens op het WiFi logo op je toetsenbord drukken.